Pytanie z dnia 21 lutego 2017
Witam. 10 stycznie nie przyjąłem telefonu komórkowego po reklamacji ze względu na uszkodzenie go w serwisie(pęknięty wyświetlacz). 30 stycznia po mojej interwencji w salonie konsultant zadzwonił do serwisu, później poinformował mnie że to nie podlega reklamacji. 31 stycznia napisałem odwołanie, że telefon został uszkodzony w serwisie i poprosiłem o wymianę uszkodzonego elementu. 20 lutego ponownie inetrweniowałem w salonie, bo nie dostałem odpowiedzi. Konsultant zadzwonił do serwisu i otrzymał odpowiedź, że nie naprawią telefonu i mogę to zrobić na własny koszt. Nie przyslali mi do dnia dzisiejszego żadnej odpowiedzi, od dwóch miesięcy nie mam telefonu za który płacę raty. Proszę o pomoc co mogę w tej sprawie zrobić.
Pozdrawiam
Grzegorz
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, gdzie Pan reklamował ten telefon? Ma Pan jakąś korespondencję w tej sprawie czy wszystko załatwiał osobiście/telefonicznie? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.