Pytanie z dnia 09 lipca 2018

Witam.
12 czerwca 2018 r. wysłałam paczkę pobraniową na kwotę 2.700 zł za pośrednictwem serwisu Globkurier. Zwrot pobrania miał nastąpić w ciągu 14 dni roboczych . Niestety mimo , że paczka została doręczona już na drugi dzień a dziś minął 19 dzień roboczy , zwrotu pobrania nadal nie ma. Na moje telefony odpowiadają , że sprawa jest oddana do działu finansowego i się tym zajmują. złożyłam reklamację jednak bez odzewu.
Jakie kroki mogę poczynić w tej sprawie i czy jest szansa na odzyskanie tej niemałej kwoty.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Dzień dobry, najpierw trzeba się zapoznać z umową przewozu/ regulaminem, ale najpewniej trzeba będzie wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć do sądu pozew o zapłatę. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 lipca 2018 14:11 Zmodyfikowano dnia: 9 lipca 2018 14:11 Obejrzało: 249 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.