Pytanie z dnia 09 lipca 2018
Witam.
12 czerwca 2018 r. wysłałam paczkę pobraniową na kwotę 2.700 zł za pośrednictwem serwisu Globkurier. Zwrot pobrania miał nastąpić w ciągu 14 dni roboczych . Niestety mimo , że paczka została doręczona już na drugi dzień a dziś minął 19 dzień roboczy , zwrotu pobrania nadal nie ma. Na moje telefony odpowiadają , że sprawa jest oddana do działu finansowego i się tym zajmują. złożyłam reklamację jednak bez odzewu.
Jakie kroki mogę poczynić w tej sprawie i czy jest szansa na odzyskanie tej niemałej kwoty.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, najpierw trzeba się zapoznać z umową przewozu/ regulaminem, ale najpewniej trzeba będzie wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć do sądu pozew o zapłatę. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.