Pytanie z dnia 09 lipca 2018

Witam.
12 czerwca 2018 r. wysłałam paczkę pobraniową na kwotę 2.700 zł za pośrednictwem serwisu Globkurier. Zwrot pobrania miał nastąpić w ciągu 14 dni roboczych . Niestety mimo , że paczka została doręczona już na drugi dzień a dziś minął 19 dzień roboczy , zwrotu pobrania nadal nie ma. Na moje telefony odpowiadają , że sprawa jest oddana do działu finansowego i się tym zajmują. złożyłam reklamację jednak bez odzewu.
Jakie kroki mogę poczynić w tej sprawie i czy jest szansa na odzyskanie tej niemałej kwoty.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Dzień dobry, najpierw trzeba się zapoznać z umową przewozu/ regulaminem, ale najpewniej trzeba będzie wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć do sądu pozew o zapłatę. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 lipca 2018 14:11 Zmodyfikowano dnia: 9 lipca 2018 14:11 Obejrzało: 275 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem