Pytanie z dnia 14 grudnia 2015
Witam. 12 XI 2015 do firmy X-KOM w celu naprawy,ponieważ nie mogłam włączyć laptopa.
Po 3 tygodniach zgłosiłam się po odbiór laptopa .Poprosiłam usługodawcę o włączenie laptopa ,niestety problem nadal istniał. W związku z tym poprosiłam o wymianę laptopa na nowy w ramach rękojmi .Po upływie tygodnia odmówiono mi wymianę .twierdząc ,że nie mają podstaw do wymiany na nowy.Nie zgodziłam się z tą decyzją i pozostawiłam laptopa w sklepie. Uprzejmie proszę o poradę w tej sprawie ,co mogę zrobić w tej sprawie.
Z poważaniem Alicja
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, kiedy nabyła Pani laptopa. Czy dokonała Pani tego na firmę czy jako osoba prywatna. Czy posiada Pani protokół przyjęcia sprzętu do serwisu oraz pismo z odmową wymiany sprzętu na nowy ? Pozdrawiam, Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.