Pytanie z dnia 14 grudnia 2015

Witam. 12 XI 2015 do firmy X-KOM w celu naprawy,ponieważ nie mogłam włączyć laptopa.
Po 3 tygodniach zgłosiłam się po odbiór laptopa .Poprosiłam usługodawcę o włączenie laptopa ,niestety problem nadal istniał. W związku z tym poprosiłam o wymianę laptopa na nowy w ramach rękojmi .Po upływie tygodnia odmówiono mi wymianę .twierdząc ,że nie mają podstaw do wymiany na nowy.Nie zgodziłam się z tą decyzją i pozostawiłam laptopa w sklepie. Uprzejmie proszę o poradę w tej sprawie ,co mogę zrobić w tej sprawie.
Z poważaniem Alicja

Dzień dobry, kiedy nabyła Pani laptopa. Czy dokonała Pani tego na firmę czy jako osoba prywatna. Czy posiada Pani protokół przyjęcia sprzętu do serwisu oraz pismo z odmową wymiany sprzętu na nowy ? Pozdrawiam, Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 grudnia 2015 11:36 Obejrzało: 326 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.