Pytanie z dnia 05 listopada 2018
Witam. 19 września złożyłam reklamację na krzesla. Pisząc do firmy 30 października że prawnie muszą mi wymienić krzesła bo termin minął a ja nie dostałam wcześniej żadnej wiadomości od nich odpowiedzieli że z przyczyn od nich niezależnych wiadomość nie trafiła do producenta i jeszcze raz składają reklamacje. Nie wiem co mam robic. Proszę o pomoc
Kinga Konopelko Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria radcy prawnego Kinga Konopelko
Podwale 37/38, 50-040 Wrocław
Dzień dobry, decyzja oczywiście należy do Pani. Niezależnie od tego, w tak opisanej sytuacji, przysługiwałoby prawo do domagania się uwzględnienia żądania reklamacji. Czy próbowała Pani ponownie ich prosić o wymianę? Pozdrawiam, radca prawny Kinga Konopelko
Podziękowałeś prawnikowi
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby można mówić o milczącym uznaniu reklamacji, musiała być ona prawidłowo sformułowana. Pytanie więc jak dokładnie skonstruowała Pani swoje pismo ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.