Pytanie z dnia 05 listopada 2018

Witam. 19 września złożyłam reklamację na krzesla. Pisząc do firmy 30 października że prawnie muszą mi wymienić krzesła bo termin minął a ja nie dostałam wcześniej żadnej wiadomości od nich odpowiedzieli że z przyczyn od nich niezależnych wiadomość nie trafiła do producenta i jeszcze raz składają reklamacje. Nie wiem co mam robic. Proszę o pomoc

Dzień dobry, decyzja oczywiście należy do Pani. Niezależnie od tego, w tak opisanej sytuacji, przysługiwałoby prawo do domagania się uwzględnienia żądania reklamacji. Czy próbowała Pani ponownie ich prosić o wymianę? Pozdrawiam, radca prawny Kinga Konopelko

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 listopada 2018 15:52 Zmodyfikowano dnia: 5 listopada 2018 15:52 Obejrzało: 249 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, aby można mówić o milczącym uznaniu reklamacji, musiała być ona prawidłowo sformułowana. Pytanie więc jak dokładnie skonstruowała Pani swoje pismo ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 listopada 2018 17:04 Zmodyfikowano dnia: 5 listopada 2018 17:04 Obejrzało: 247 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.