Pytanie z dnia 06 czerwca 2020

Witam, 20.05 zadzwonił do mnie konsultant z Oferteo proponując mi punkty w promocyjnej cenie, rozmowa była o znacznie mniejszej ilości punktów i znacznie mniejszej kwocie jaka otrzymałam później na fakturze. Co mogę zrobić w tym przypadku skoro odstawiłam dnia 4.06 i biuro twierdzi ze się nie zmiescilam w 14 dniach roboczych i nie widzi powodu dla którego ma anulować umowę której nie zawarłam. Dodam ze pan był bardzo natarczywy i mieliśmy zakłócenia na linii ale ja doskonale pamietam ile razy mówiłam o kwocie aby się upewnić i ile razy powtórzyłam ilość punktów jakie chce nabyć. Co mogę zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.