Pytanie z dnia 10 marca 2017

Witam, 24 stycznia zawarliśmy umowę ustną w sklepie meblowym na kanapę gdzie czas oczekiwania miał być 5 tygodni. 7 marca minie 7 tygodni a kanapy jak nie było tak nie ma. Została wpłacona zaliczka 400 zł jak to dalej rozwiązać i czy mogę żądać zwrotu podwójnej zaliczki przez nie dotrzymanie umowy z ich strony? Na zaliczkę i zamówienie mam pokwitowanie a na stwierdzenie, że mieliśmy czekać 5 tygodni świadka i dwa nagrania rozmów z pracownikiem sklepu.

Dzień dobry, jeśli sklep nie wywiązał się z umowy, może Pan/i odstąpić od umowy i żądać zwrotu zaliczki. Zaliczka to nie zadatek i w przypadku rozwiązania umowy nie ma podstaw do żądania jej w podwójnej wysokości. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 marca 2017 12:37 Obejrzało: 277 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.