Pytanie z dnia 18 lipca 2018

Witam, 2,5 tygodnia temu
kupiłam samochód i już się zepsuł. Czy jeśli naprawilam i pokryłam koszty to mogę zarządzać od sprzedawcy zwrotu kosztów z tytułu rękojmi? Pozdrawiam

Dzień dobry, przede wszystkim należy się zapoznać z umową sprzedaży, ustalić co było przyczyną wady i czy poinformowała Pani sprzedawcę o tej awarii ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 lipca 2018 14:43 Zmodyfikowano dnia: 18 lipca 2018 14:43 Obejrzało: 228 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.