Pytanie z dnia 23 listopada 2018

Witam 2dni temu zakupiłem telefon iPhone 6s 32 GB w jednym ze sklepów. Mam fakturę zapłacona na ktorej jest jasno napisane ze mam zakupione model 6s niestety w domu po dwóch dniach zobaczyłem ze dostałem ipgone 6 w nie 6s. Co zrobić teraz jeśli nie będą chcieliśmy wymienić sprzętu na nowy(tak jaknzapisane mam w fakturze czyli iPhone 6s)

Dzień dobry, po pierwsze, czy telefon został zakupiony przez konsumenta od przedsiębiorcy, czy pomiędzy konsumentami lub przedsiębiorcami? Czy umowa została zawarta na odległosć (przez internet)? Zasadniczo, przysługują uprawnienia z rękojmi (art. 560 KC) lub prawo do odstąpienia od umowy, jeśli była zawarta przez konsumenta na odległość. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 listopada 2018 11:09 Zmodyfikowano dnia: 26 listopada 2018 11:09 Obejrzało: 260 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Skoro sprzedali Panu inny model to albo wymieniają albo niech oddają pieniądze. Jeśli nie zechcą wymienić to proszę od umowy odstąpić.

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 listopada 2018 22:48 Zmodyfikowano dnia: 26 listopada 2018 22:48 Obejrzało: 257 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.