Pytanie z dnia 23 listopada 2018
Witam 2dni temu zakupiłem telefon iPhone 6s 32 GB w jednym ze sklepów. Mam fakturę zapłacona na ktorej jest jasno napisane ze mam zakupione model 6s niestety w domu po dwóch dniach zobaczyłem ze dostałem ipgone 6 w nie 6s. Co zrobić teraz jeśli nie będą chcieliśmy wymienić sprzętu na nowy(tak jaknzapisane mam w fakturze czyli iPhone 6s)
Agata Paplińska Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Agata Paplińska
Warszawska 91 lok. 2, 05-092 Łomianki
Dzień dobry, po pierwsze, czy telefon został zakupiony przez konsumenta od przedsiębiorcy, czy pomiędzy konsumentami lub przedsiębiorcami? Czy umowa została zawarta na odległosć (przez internet)? Zasadniczo, przysługują uprawnienia z rękojmi (art. 560 KC) lub prawo do odstąpienia od umowy, jeśli była zawarta przez konsumenta na odległość. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska
Podziękowałeś prawnikowi
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Skoro sprzedali Panu inny model to albo wymieniają albo niech oddają pieniądze. Jeśli nie zechcą wymienić to proszę od umowy odstąpić.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.