Pytanie z dnia 27 lipca 2022
Witam
Bardzo możliwe ze moja sprawa wyda Wam się dość błaha ale bardzo zależy mi na opinii profesjonalisty.
W tamtym roku będąc na kilka dni w Warszawa postawiliśmy na catering dietetyczny z racji wygody. Niestety w 3 na 4 dni diety doszło do pomyłki przez która dostałam całkowicie inna dietę jaka zamawiałam, zaproponowałam tez ze dam dostawcy chip do bloku dzięki któremu będzie mógł szybciej dostarczyć nam posiłki bez niepotrzebnego budzenia nas o 4h rano. Umówiliśmy się ustnie ze ostatniego dnia wrzuci chip do torby z ostatnim posiłkiem.
Mija już rok jak nie z powrotem zobaczyłam ani chipu ani zwrócenia kosztów za błąd w usłudze. W zamian tego moje telefonu maile czy profile na mediach społecznościowych są blokowane ze strony firmy.
Czy wiedza Państwo co mogę z tym zrobić?
Dziękuje
Dzień dobry, proponuję korespondencję pisemną, skierowaną do firmy cateringowej. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.