Pytanie z dnia 12 kwietnia 2023
Witam
Bardzo proszę o podpowiedź ,ponieważ zdazyla mi się nie miła sytuacja w sklepie,gdzie kierowniczka przyniosła mi z 3 kilo wymieszanych ziaren i każe mi płacić albo sortować bo dziecko namieszalo w sklepie..
Owszem czasem dali fasolę fo grochu ,ale nie takie ilości i nie codziennie..
Ona mi mówi że ma na kamerze a ja jej mówię że wierzę ,ale napewno nie takie ilości i trzeb było na bieżąco .Oczywiście nie przyjęłam tego i wyszłam
Przecież sklep jest ubezpieczony i może to sobie odliczyć od odpadów, bo przecież takich sytuacji z dziećmi jest pełno wszędzie.
Proponujemy zgłoszenie sprawy: możesz rozważyć zgłoszenie tego incydentu wyższym władzom, takim jak organizacje konsumenckie czy inspekcja handlowa. Oni mogą ocenić, czy postępowanie sklepu było zgodne z prawem i zasadami uczciwości. Ważne jest, aby pamiętać, że jako klient masz prawo do uczciwego traktowania i nie powinieneś być zmuszany do ponoszenia kosztów związanych z błędami lub sytuacjami, które nie są twoją winą.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.