Pytanie z dnia 12 kwietnia 2023

Witam
Bardzo proszę o podpowiedź ,ponieważ zdazyla mi się nie miła sytuacja w sklepie,gdzie kierowniczka przyniosła mi z 3 kilo wymieszanych ziaren i każe mi płacić albo sortować bo dziecko namieszalo w sklepie..
Owszem czasem dali fasolę fo grochu ,ale nie takie ilości i nie codziennie..
Ona mi mówi że ma na kamerze a ja jej mówię że wierzę ,ale napewno nie takie ilości i trzeb było na bieżąco .Oczywiście nie przyjęłam tego i wyszłam
Przecież sklep jest ubezpieczony i może to sobie odliczyć od odpadów, bo przecież takich sytuacji z dziećmi jest pełno wszędzie.

Proponujemy zgłoszenie sprawy: możesz rozważyć zgłoszenie tego incydentu wyższym władzom, takim jak organizacje konsumenckie czy inspekcja handlowa. Oni mogą ocenić, czy postępowanie sklepu było zgodne z prawem i zasadami uczciwości. Ważne jest, aby pamiętać, że jako klient masz prawo do uczciwego traktowania i nie powinieneś być zmuszany do ponoszenia kosztów związanych z błędami lub sytuacjami, które nie są twoją winą.

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 kwietnia 2023 19:39 Zmodyfikowano dnia: 13 kwietnia 2023 19:39 Obejrzało: 128 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.