Pytanie z dnia 25 października 2015
Witam bardzo serdecznie
Dnia 13,06,2015 kupiłam buty sportowe firmy REEBOK w sklepie sportowym w Suwałkach.
Pierwszą reklamację złożyłam w dniu 14,09,2015 roku ( odklejanie się pasków na podeszwie buta )
W dniu składania reklamacji pani sprzedawczyni z tego sklepu raczyła mnie poinformować ,że ustawa ustawą i jest tylko na papierze a ja mogę liczyć tylko na naprawę ponieważ w przeciwnym razie nie zostanie rozpatrzona pozytywnie ( nadmienię tylko ,że mam na to światków ) , przymknęłam na to oko i zgodziłam się ponieważ lubiłam te buty.Naprawiono mi je. Jednak po niespełna miesiącu powstała znów ta sama wada . Udałam się się ponownie do sklepu, pokazałam dokumenty o powtórnej reklamacji , zaznaczając iż żądam tylko ZWROTU GOTÓWKI BĄDŹ WYMIANY TOWARU NA INNY. Otrzymałam sms o informacji ,że moja reklamacja rozpatrzona została pozytywnie i buty zostały naprawione . Uznałam to za pomyłkę . Po raz kolejny udałam się do sklepu i ku mojemu zdziwieniu pani próbowała wcisnąć mi owe buty olewając moje oczekiwania co do gotówki bądź wymiany towaru.Proszę mi powiedzieć czy przeprowadzane reklamacje to jakaś farsa? A przepisy prawne nie dotyczą tej firmy? skoro rozpatrzono pozytywnie reklamację to dla czego olano mnie pod kontem moich oczekiwań . Czy forma wywiązywania dotyczy tylko narzuconej naprawy i niczego innego , bo niestety tak to wygląda w moim przypadku
Proszę o informację w jaki sposób WYEGZEKWOWAĆ ZWROT LUB WYMIANĘ
Pozdrawiam
Małgorzata
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.