Pytanie z dnia 15 kwietnia 2016
Witam Byłam menagerem jednego z działów w hipermarkecie do końca 2015 roku , wypowiedzenie z powodu likwidacji etatu. W kwietniu wypłacono premie za zeszły rok ( obroty sklepu, straty ) ja nie dostałam tej premii ponieważ w regulaminie premiowania jest zapis że aby ją otrzymać na dzień 10,04 trzeba nadal być pracownikiem firmy. Moje pytanie czy to jest zgodne z kodeksem pracy , czy mimo przepracowania całego roku i odejścia z firmy nie z własnej winy ta premia mi się nie należy
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby móc rzetelnie odpowiedzieć na Pani pytanie, trzeba się zapoznać z całym regulaminem. W razie zainteresowania szczegółową poradą, zapraszam do kontaktu mailowego celem ustalenia szczegółów. Pozdrawiam Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.