Pytanie z dnia 15 kwietnia 2016

Witam Byłam menagerem jednego z działów w hipermarkecie do końca 2015 roku , wypowiedzenie z powodu likwidacji etatu. W kwietniu wypłacono premie za zeszły rok ( obroty sklepu, straty ) ja nie dostałam tej premii ponieważ w regulaminie premiowania jest zapis że aby ją otrzymać na dzień 10,04 trzeba nadal być pracownikiem firmy. Moje pytanie czy to jest zgodne z kodeksem pracy , czy mimo przepracowania całego roku i odejścia z firmy nie z własnej winy ta premia mi się nie należy

Dzień dobry, aby móc rzetelnie odpowiedzieć na Pani pytanie, trzeba się zapoznać z całym regulaminem. W razie zainteresowania szczegółową poradą, zapraszam do kontaktu mailowego celem ustalenia szczegółów. Pozdrawiam Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 kwietnia 2016 12:31 Obejrzało: 259 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.