Pytanie z dnia 13 stycznia 2020

Witam
Chcę opisać problem który mnie spotkał i nie bardzo wiem co zrobić a mianowicie w zeszłym roku jakoś w wrześniu zadzwoniła do mnie pani z portalu X profesjonalny portal prawny, firma ta mieści się w Krakowie. Pani telemarketerka podczas rozmowy zaoferowała mi 14 dniowy okres bezpłatny na sprawdzenie usług portalu jedyne co było potrzebne na uruchomienia tego to potwierdzenie SMS wysyłając słowo tak pod jej numer. Po tym zabiegu konto miało być aktywne i można z nie go korzystać. Podczas różowy pani zapytała czy zapoznania się z regulaminem potwierdziłem że zajrzę. Po upływie 14 dni miał być kontakt z pani strony do mnie jadnak takiego kontaktu się nie doczekałem. Po dwóch dniach od zakończenie bezpłatnego okresu otrzymałem fakturę VAT na sumę około 1700zł. Postanowiłem zadzwonić i wyjaśnić sprawę ale pani która ze mną rozmawiała powiedziała mi że skoro wysłałem słowo tak to zgodziłem się na warunki które zawiera regulamin i nie przyjęła moich roszczeń. Powiem tylko że odnalazłem po tym wszystkim regulamin w spamie, do dziś nie zapoznałem się z nim. Próbowałem wyjaśnić sytuację ale bez skutecznie, wysłałem wiadomość email do tej firmy w której proszę o kopię rozmowy z Panią telemarketerką w celu ustalenia dokładnie informacji które to ona mi przekazała podczas rozmowy telefonicznej a dokładnie chcę wiedzieć czy zostałem poinformowany o kosztach które mnie czekają bo dobrze wiem że takie informacje nie zostały mi podczas rozmowy przekazane tak jak nie zostałem poinformowany że w terminie 14 dni muszę zrezygnować z okresu bezpłatnego bo jak nie to zostanie na mnie nałożony abonament płatny od razu za cały rok. Rozmawiałem dziś z Panią z windykacji która to przekonywała mnie że muszę zapłacić bo inaczej naśle na mnie komornika. Prowadzę firmę jednoosobową i takie obciążenie dla mnie jest ciężkie więc z tąd moje pytanie :jakie ja w obecnej sytuacji mam prawo? i co powinienem zrobić zapłacić czy nie płacić, proszę o poradę. Powiem tylko że wiele razy odbywam podobne rozmowy ale nigdy nie zdążyło się żeby po okresie darmowym ktoś się do mnie nie odezwał w celu zapytania o opinię oraz z propozycją zawarcia umowy. Bardzo proszę o pomoc.

Dzień dobry, dla oceny Pana sytuacji niezbędne jest zapoznanie się z całą korespondencją, jaką prowadził Pan z tym podmiotem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 stycznia 2020 14:11 Zmodyfikowano dnia: 14 stycznia 2020 14:11 Obejrzało: 192 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.