Pytanie z dnia 19 września 2018
Witam, chciał bym się dowiedzieć czy pomogą Państwo w mojej sprawie poniżej postaram sie ja streścić.
Parę dni temu chciałem kupić coś przez olx dostałem od nieuczciwego sprzedającego link do opłacenia paczki w dpd kliknąłem w niego później nastąpiło przekierowanie do płatności w banku PKOBP. Okazało się że to oszustwo i zostałem okradziony. Od razu po zorientowaniu się zadzowniłem do PKO żeby zablokowali transakcję i konto. Nazajutrz zgłosiłem sprawę na policję. PKO z 12 tysięcy z jakich mnie okradziono udało się odzyskać (przez zablokowanie transakcji około 5 tys) Dziś dostałem odpowiedz że reszty mi nie oddadzą ponieważ logowanie odbyło się przez moje dane z jakiegoś IP które mi podali. Dodam że mam potwierdzenie transakcji pinem który przychodzi na telefon, przyszedł jeden numer i go wpisałem. Złodziej posłużyli sie czymś takim jak zaufany odbiorca i mogli wysyłać do siebie przelewy bez potwierdzenia. Jestem zrozpaczony bo jaki cudem można zrobić coś takiego jak odbiorca zufany. nikt nie weryfikuje czy konto jest dobrze wpisane. Jak obca osoba na którą jest założone koto może być kontem zaufanym? kolejna sprawa że miałem ustawione limity transakcji dzienny na 2000 a przelew mimo to przeszedł
Agata Paplińska Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Agata Paplińska
Warszawska 91 lok. 2, 05-092 Łomianki
Dzień dobry, może Pan w tej sprawie napisać reklamację do banku (w szczególności co do przekroczenia limitów dziennych). Jednakże jednak ze strony banku wszystko będzie ich zdaniem w porządku, to pozostaje oczekiwanie na znalezienie oszusta przez Policję. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.