Pytanie z dnia 21 września 2018

Witam. Chciał się dowiedzieć co robić gdy złożyłam reklamację na materac 28.08.2018r i do dnia dzisiejszego nie dostałam odpowiedzi. Dzwoniąc do sklepu dostałam informację że dostanę pismo odrzucająca reklamację pytając dlaczego nie dostałam odpowiedzi, proszę czekać na pismo. Tylko że mamy już 21.09.2018 a pisma nie ma. Co robić ? Pozdrawiam

Dzień dobry. Może Pani się skonsultować z miejskim rzecznikiem praw konsumentów. Sugerowałabym jednak poczekać miesiąc czasu od momentu doręczenia reklamacji. Z poważaniem r.pr. Anna Godlewska-Chorąziak kancelaria@agodlewskachoraziak.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 września 2018 14:01 Zmodyfikowano dnia: 21 września 2018 14:01 Obejrzało: 213 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, co to znaczy, że złożyła Pani reklamację ? Czego dokładnie Pani zażądała ? Trzeba ustalić czy nie można tutaj zastosować domniemania z art. 561 (5) k.c. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 września 2018 14:23 Zmodyfikowano dnia: 21 września 2018 14:23 Obejrzało: 212 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.