Pytanie z dnia 21 września 2018
Witam. Chciał się dowiedzieć co robić gdy złożyłam reklamację na materac 28.08.2018r i do dnia dzisiejszego nie dostałam odpowiedzi. Dzwoniąc do sklepu dostałam informację że dostanę pismo odrzucająca reklamację pytając dlaczego nie dostałam odpowiedzi, proszę czekać na pismo. Tylko że mamy już 21.09.2018 a pisma nie ma. Co robić ? Pozdrawiam
Anna Godlewska-Chorąziak Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Anna Godlewska-Chorąziak
Turoszowska 8/37, 91-025 Łódź
Dzień dobry. Może Pani się skonsultować z miejskim rzecznikiem praw konsumentów. Sugerowałabym jednak poczekać miesiąc czasu od momentu doręczenia reklamacji. Z poważaniem r.pr. Anna Godlewska-Chorąziak kancelaria@agodlewskachoraziak.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, co to znaczy, że złożyła Pani reklamację ? Czego dokładnie Pani zażądała ? Trzeba ustalić czy nie można tutaj zastosować domniemania z art. 561 (5) k.c. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.