Pytanie z dnia 03 kwietnia 2018

Witam. Chciałbym dowiedzieć się kto ma rację. Na koncie allegro sprzedającego została wystawiona negatywna ocene odnośnie transakcji. Sprzedający uważa że opinia wystawiona z mojego konta (ja nie kupiłem towaru ani nie wystawiłem opinie - zrobił to mój kolega, któremu użyczyłem konta) podchodzi pod zniesławienie i jest nieprawdziwa, ponieważ według regulaminu ich sklepu wysyłka jest realizowana w dwa tygodnie, a rozmawiając z Panią na infolinii ta zagwarantowała, że przesyłka dojdzie wcześniej. Gdy przesyłka nie została wysłana zgodnie z ustaleniami przez telefon, mój znajomy wystawił negatywną opinie na temat sprzedawcy i od tamtej pory ta ocena pozostaje na serwisie allegro.

Jeżeli będzie problem to musi Pan wykazać, że to nie Pan wystawił opinię , jeżeli faktycznie podchodzi pod zniesławienie. Można to zrobić chociażby poprzez ustalenie adresu IP.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 kwietnia 2018 23:53 Zmodyfikowano dnia: 5 kwietnia 2018 23:53 Obejrzało: 317 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.