Pytanie z dnia 26 kwietnia 2017
Witam , chodzi o to że umieściłem pieniądze we wplatomacie żeby je wpłacić wplatomat zjadl mi kartę i kase było to dokladnie miesiąc temu i co jakiś czas się dowiadywalem czy coś się dzieje musiałem czekać Pani oddzwonila i przepraszala bo zapomniała o sprawę ogólnie się pomyliła wielokrotnie i teraz nie odbiera a na infolini powiedzieli że odrzucają reklamację
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy zgłosił Pan reklamację zgodnie z regulaminem? Na jakiej podstawie bank odmówił uznania reklamacji i czy ma Pan dowody włożenia pieniędzy do wpłatomatu? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.