Pytanie z dnia 01 sierpnia
Witam czy jeśli mechanik wymienial alternator i zakupił dla mnie nowy i po 1,5 roku alternator zepsuł się natomiast nie ma już na niego gwarancji 12 miesięcy natomiast udzielili mu ( sprzedawca alternatora) informacje że jest 3 miesiące rękojmi z tego co wiem jest zawsze 24 miesiące
czy mechanik może rządac ode mnie pieniędzy np. 50 proc wartości alternatora jeśli po napisaniu przez niego pisma spotka się z odmową u sprzedawcy
Dodam że mechanik wyjeżdża od jutra na urlop i będzie dopiero we wrześniu
I dopiero wtedy ma się odezwać w sprawie kosztów jeśli mu odrzuca rękojmię
Na chwilę obecną mam już nowy alternator zamontowany od tego samego sprzedawcy co mechanik ma pisać pismo za którego nie płaciłem natomiast wszystkiego mam dowiedzieć się we wrześniu jesli by okazało się że jednak po piśmie rękojmi mu ją odrzucili
Czy taka sytuacja może mieć miejsce?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.