Pytanie z dnia 15 grudnia 2020
Witam, czy klient, który za pomocą rzecznika praw konsumentów toczy spór ze sklepem w galerii handlowej, może pozwać pracowników ów sklepu za słowa, które znalazły się w piśmie skierowanym do niego oraz rzecznika w odpowiedzi? Pracownicy przekazali działowi prawnemu firmy informacje o groźbach klienta (wezwanie policji i "zamknięcie" ich) jak i wyzwiskach (niekompetentność etc.) co dział prawny zawarł w piśmie. Klient twierdzi, że na tej podstawie i nagrań posiadanych przez niego pozwie pracowników o zniesławienie i szerzenie nieprawdy. Czy ma podstawy?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.