Pytanie z dnia 30 kwietnia 2015

Witam. Czy kosmetyczka ma prawo odmowy wykonania opłaconego zabiegu w ramach Grouponu( chodzi o siódmy z kolei zabieg z wykupionych 9) z powodu nieodwołania umówionej wizyty z wyprzedzeniem 24h. Poprosiłam o przełożenie zabiegu z powodu choroby. Dostałam info, że ten jeden zabieg mi przepada. Dodam, że kupon oddałam na pierwszej wizycie u Pani kosmetyczki. Jeśli takie działanie nie ma podstaw prawnych to na jaki przepis się powołać? Dziękuję za odpowiedź.

Na sprawę należy spojrzeć z dwóch perspektyw. Jeżeli w umowie był zapis o 24 godzinnym wyprzedzeniu odwołania wizyty, to czy nagła choroba / zaświadczenie od lekarza / jest podstawą do skrócenia czasu odwołania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 czerwca 2015 12:44 Obejrzało: 499 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.