Pytanie z dnia 02 listopada 2022

Witam. Czy usługodawca np. Fryzjer może oczekiwać zapłaty 50 % wartości usługi, która nie została wykonana z winy usługobiorcy np. Klient nie przyszedł na umówiona wizytę lub odwołał ją na ostatnią chwilę pozdrawiam Joanna

Usługodawca ma prawo pobierać od usługobiorców zadatki. W sytuacji, kiedy to usługobiorca nie wykona swojej części umowy (np. klient nie przyjdzie na umówioną wizytę do fryzjera), usługodawca może zachować zadatek.

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 listopada 2022 13:13 Zmodyfikowano dnia: 3 listopada 2022 13:13 Obejrzało: 282 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem