Pytanie z dnia 02 października 2020

Witam dnia dzisiejszego nie zostałem obsluzony przez pracownika banku gdyż nie miałem maseczki( wyszedłem bardzo zbulwersowany z banku). Po 10 minutach wróciłem uspokojony w masce do oddziału gdzie została rozpoczęta obsługa mojej osoby przez innego pracownika banku. W trakcie dokonywania czynności bankowych przyszła kierowniczka placówki ktora wydala polecenie podwaldnej cytuje,, tego panna nie obslugujemy". Pracownik w połowie wykonywania czynności bankowych kazał mi opuścić placówkę bankową. Dzwoniąc do podobno przełożonych owej kierowniczka zostałem poinformowany że ma prawo mnie nie obslugiwac gdyż jest przestraszona. Nie wyraziła zgodę na nagranie rozmowy

Proszę złożyć skargę do kierownictwa banku lub zawiadomić odpowiednie organy o tej sytuacji.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 października 2020 09:53 Zmodyfikowano dnia: 5 października 2020 09:53 Obejrzało: 254 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.