Pytanie z dnia 18 sierpnia 2020
Witam, dokonalem zakupu online w firmie......., dostalem dane do przelewu za towar wiec przelalem te pieniadze, niecale 4.000 zl, okazalo sie ze nie dostalem zadnego numeru zakupu, tak jakby zakup nie zostal zrobiony, pomimo tego dostalem numer platnosci ktory mialem uzyc w przelewie-tak zrobilem.
zglosilem sie do serwisu klienta w celu znalezienia tej tranzakcji, odpowiedz pracownika serwisu po kilku wiadomosciach brzmi:
przykro nam bez numeru zakupu (order number) nie jestesmy w stanie zlokalizowac panskich pieniedzy. postaramy sie to zmienic na przyszlosc i zyczymy milego dnia...
moja platnosc moga zlokalizowac przeciez moim imieniem, wysokoscia sumy oraz numerem platnosci ktory wymagano abym podal w przelewie.
jak moge te pieniadze odzyskac? towearu nie dostane bo zakup online jakby nie istnial, a pieniadze przelalem.
nie chca jednak oddac. co moge zrobic?
pozdrawiam serdecznie
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, należy odstąpić od umowy, wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry pieniądze można odzyskać na podstawie przepisów o bezpodstawnym wzbogaceniu. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.