Pytanie z dnia 14 maja 2018
Witam, dokonywałam wpłaty na konto osobiste moje w oddziale banku i nie wydano mi potwierdzenia wpłaty, upomniałam się to kasjerka naskoczyła na mnie ze nic takiego nie wydają i ja wymyślam. W razie reklamacji jak miałabym udowodnić ze pieniadze wpłacałam. Czy prawnie faktycznie wpłacam pieniadze i nie ma na to dowodu, nawet podpisu żadnego nie wzieto ode mnie.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, w każdym banku wydawane są potwierdzenia wpłaty pieniędzy i takie powinna Pani otrzymać. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Krzysztof Nawrocki Adwokat (Od 2008)
Krzysztof Nawrocki, adwokat - Kancelaria Adwokacka
Prochownia 12 lokal 4, 64-100 Leszno
Ma Pani prawo żądać od pracownicy banku wydania potwierdzenia wpłaty określonej kwoty nawet na własne konto. Zresztą powinna ona zapytać, czy chce Pani potwierdzenie wpłaty na piśmie. Ja zawsze takowe pytanie mam zadane i zawsze - gdy odpowiem tak - otrzymuję potwierdzenie na piśmie, mimo że pracownik banku pokazuje mi stronę banku z zapisem, że wpłata już wpłynęła na mojej konto
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.