Pytanie z dnia 14 czerwca 2016
Witam,
Dostałam umowę w banku na kredyt konsolidacyjny. Podpisałam, mając zaufanie, że wszystkie podane numery kont do spłaty są prawidłowe. Wierząc, że środki trafiły w odpowiednie miejsce, okazało się, że nie dość, że są na umowie pomylone numery kont poszczególnych banków to jeszcze jeden z numerów jest całkowicie inny niż podane do konsolidacji. Po sprawdzeniu w bazie numerów okazało się, że najprawdopodbniej należy on do osoby która udzielała mi kredytu, czyli można powiedzieć, że zostałam okradziona. Jakie konsekwencje prawne mogę wyciagnąć z tej sprawy?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy bank żąda ponownie spłaty? Kiedy okazało się, że numery są nieprawidłowe i jak się Pani o tym dowiedziała ? Czy osoba, która podpisała umowę w imieniu banku miała prawidłowe pełnomocnictwo? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Bartosz Kowalak Radca prawny (Od 2006)
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzień dobry, a jakie jest stanowisko banku? Czy próbowała Pani z nimi wyjaśnić te sytuacje. Zakładam, iż jeżeli dopuscił się oszustwa pracownik banku, to bank uzna te spłaty. Sugerowałbym także zastanowienie się nad zawiadomieniem Policji
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.