Pytanie z dnia 08 sierpnia 2018
Witam, dwa miesiące temu z chłopakiem zakupiliśmy samochód. Transakcja polegała na wymianie dwóch aut lecz sporządzona jest umowa kupna-sprzedaży a nie wymiany. Niestety od tamtej pory samochód jest non stop u mechanika który wykrywa coraz to nowsze wady,o których nie poinformował nas sprzedawca. Już po wykryciu pierwszej ukrytej wady sprzedający był poinformowany przez nas, jak również o każdej następnej naprawie, wysokich jej kosztac i o wyjaśnienia. Sprzedający nie zgodził się na zwrot pieniędzy za naprawy ukrytych wad. Na początku Sprzedający zgodził się na zamianę aut a po pewnym czasie zmienił zdanie mówiąc ze samochodu nie odda. Po czym kontakt ze sprzedającym został przerwany gdyż numer telefonu został przez niego zablokowany. Czy w takiej sytuacji warto walczyć o odzyskanie auta bądź pieniędzy? Co można w takiej sytuacji zrobić? Gdzie się udać?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.