Pytanie z dnia 22 czerwca 2018

Witam. Dwa miesiące temu żona kupiła od osoby prywatnej samochód Ford Fiesta. Sprzedający zapewniał o dobrym stanie technicznym , zresztą nam też nic nie wydało się podejrzane. Trzy tygodnie temu zaczęły się pierwsze objawy uszkodzenia samochodu. Samochód zaczął tracić moc. Samochód trafił do warsztatu. W tej chwili jest w trzecim warsztacie gdzie jest naprawiany. Diagnoza , uszkodzone wtryskiwacze i wyciek z turbiny.
Co zrobić w tej sytuacji, czy mogę żądać od klienta zwrotu części poniesionych kosztów?

Dzień dobry, przede wszystkim trzeba się zapoznać z umową sprzedaży oraz ustalić jaka jest przyczyna awarii. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 czerwca 2018 15:09 Zmodyfikowano dnia: 22 czerwca 2018 15:09 Obejrzało: 263 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w tej sytuacji mamy do czynienia z wadą fizyczną samochodu o ile uszkodzenia nie nastąpiły z Państwa winy. Może Pan zatem żądać od sprzedającego obniżenia ceny czyli równowartość poniesionych kosztów. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 czerwca 2018 12:34 Zmodyfikowano dnia: 24 czerwca 2018 12:34 Obejrzało: 256 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.