Pytanie z dnia 04 maja 2021

Witam.

Dzwoniłem do konsultanta Orange. Przed zakupem telefonu dla narzeczonej. Konsultowałem czy ten telefon który chce kupić ma funkcje wi fi colling. Konsultant zapewnił mnie ze taka funkcje telefon ma choć nie ma go na liście telefonów które posiadają taka możliwość.
Telefon zakupiłem prywatnie. Ale ta funkcja nie występuje w tym modelu. Więc zostałem oszukany. Telefonu nie mogege zwrócić bo osoba nie chce zwrotów.

Orange odsyla mnie do serwisu telefonu hiuawei a to Orange mnie okłamało. Proszę o pomoc w tej sprawie.

Pozdrawiam Sławomir

Szanowny Panie, w mojej ocenie może Pan telefon zwrócić, jeżeli nie ma on funkcji, o której zapewniał Pana sprzedawca. Istnieje w tym zakresie stosowna podstawa prawna. Jeżeli jest Pan zainteresowany pomocą w niniejszej sprawie, zapraszam do kontaktu. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 maja 2021 16:01 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2021 16:01 Obejrzało: 462 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Roszczenie do Orange byłoby zasadne, jeśli to tego podmiotu nabyłby Pan telefon będąc zapewnionym o posiadaniu funkcji, której nie ma. W takim wypadku roszczenie wobec Orange jest bezpodstawne, nawet jeśli pracownik wprowadził w błąd (nie zawarł Pan umowy z Orange).

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 maja 2021 17:53 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2021 17:53 Obejrzało: 462 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.