Pytanie z dnia 04 maja 2021
Witam.
Dzwoniłem do konsultanta Orange. Przed zakupem telefonu dla narzeczonej. Konsultowałem czy ten telefon który chce kupić ma funkcje wi fi colling. Konsultant zapewnił mnie ze taka funkcje telefon ma choć nie ma go na liście telefonów które posiadają taka możliwość.
Telefon zakupiłem prywatnie. Ale ta funkcja nie występuje w tym modelu. Więc zostałem oszukany. Telefonu nie mogege zwrócić bo osoba nie chce zwrotów.
Orange odsyla mnie do serwisu telefonu hiuawei a to Orange mnie okłamało. Proszę o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam Sławomir
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Szanowny Panie, w mojej ocenie może Pan telefon zwrócić, jeżeli nie ma on funkcji, o której zapewniał Pana sprzedawca. Istnieje w tym zakresie stosowna podstawa prawna. Jeżeli jest Pan zainteresowany pomocą w niniejszej sprawie, zapraszam do kontaktu. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek
Podziękowałeś prawnikowi
Roszczenie do Orange byłoby zasadne, jeśli to tego podmiotu nabyłby Pan telefon będąc zapewnionym o posiadaniu funkcji, której nie ma. W takim wypadku roszczenie wobec Orange jest bezpodstawne, nawet jeśli pracownik wprowadził w błąd (nie zawarł Pan umowy z Orange).
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.