Pytanie z dnia 22 stycznia 2018

Witam, jestem kierownikiem zmiany w restauracji, zostałam słownie oskarżona przez pracownika o mobbing. Pracownica poprosiła o rozmowę mnie i mojego bezpośredniego przełożonego. W trakcie rozmowy oskarżyła mnie o mobbing. Mój kierownik zapytał o podstawowe zagadnienia, które dotyczą mobbingu. Pracownica powiedziała, że się nie pojawiły. Według niej "podczas jednej z rozmów odezwalam się do niej nieodpowiednim w jej przekonaniu tonem, a zrobiłam to po raz trzeci w przeciągu roku i czuje się mobbingowana". Mój przełożony uznał to za konflikt i złagodzil sytuację. Jednak nie potrafię i nie chcę tak zostawić sprawy. Boję się jak sprawy mogą się potoczyć i jakie fałszywe oskarżenia może dalej przekazywać. Proszę o pomoc.

Po pierwsze należałoby ustalić co Pani chciałaby osiągnąć. Gdyż ta sytuacja mogła być już wyjaśniona i nie będzie się ciągnęła dalej. Niemniej jeśli w przyszłości będzie widziała Pani jakieś niepokojące działania u pracowników to najlepiej zwracać im uwagę w obecności innych osób, tak aby byli na to świadkowie, a następnie może Pani prowadzić taki a'la notatnik, w którym będzie Pani odnotowywała co i komu powiedziała i przy czy jej obecności. Może to być pomocne dla Pani, by ewentualnie przypomnieć sobie jakieś fakty.

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 stycznia 2018 16:36 Zmodyfikowano dnia: 8 lutego 2018 14:28 Obejrzało: 260 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.