Pytanie z dnia 25 kwietnia 2017

Witam, jestem osobą prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą. Złożyłam za pośrednictwem poczty elektronicznej zamówienie u producenta odzieży na uszycie pewnej partii towaru w określonych rozmiarach. Towar dotarł do mnie wadliwy a także w innych rozmiarach niż zamówiłam. Producent zapytany o propozycję rozwiązania sprawy milczy. Obawiam się że jeśli odeślę towar z reklamacją nie otrzymam ani pieniędzy ani poprawnie wykonanego produktu, a być może nawet taka paczka nie zostanie przyjęta jako zwrot i do mnie wróci. Jakie kroki mogę poczynić w takiej sytuacji? Będę wdzięczna za poradę pozdrawiam

Dzień dobry, przede wszystkim nie powinna Pani pytać o propozycję rozwiązania sprawy, tylko złożyć oficjalną reklamację. Jeśli reklamacji Pani nie złoży, producent może za jakiś czas stwierdzić, że reklamacja jest spóźniona. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 kwietnia 2017 17:48 Zmodyfikowano dnia: 25 kwietnia 2017 17:48 Obejrzało: 128 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.