Pytanie z dnia 25 kwietnia 2017
Witam, jestem osobą prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą. Złożyłam za pośrednictwem poczty elektronicznej zamówienie u producenta odzieży na uszycie pewnej partii towaru w określonych rozmiarach. Towar dotarł do mnie wadliwy a także w innych rozmiarach niż zamówiłam. Producent zapytany o propozycję rozwiązania sprawy milczy. Obawiam się że jeśli odeślę towar z reklamacją nie otrzymam ani pieniędzy ani poprawnie wykonanego produktu, a być może nawet taka paczka nie zostanie przyjęta jako zwrot i do mnie wróci. Jakie kroki mogę poczynić w takiej sytuacji? Będę wdzięczna za poradę pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim nie powinna Pani pytać o propozycję rozwiązania sprawy, tylko złożyć oficjalną reklamację. Jeśli reklamacji Pani nie złoży, producent może za jakiś czas stwierdzić, że reklamacja jest spóźniona. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.