Pytanie z dnia 29 kwietnia 2020
Witam.... Jestem pracownikiem biedronki...dnia 26kwietnia skorzystałam z promocji w której wkradł się błąd i po zakupieniu 20 artykowow spożywczych dostałam 3 najdroższe produkty za darmo.... Czy firma może zastosować wobec mnie jakieś kroki prawne?
Kamil Wasilewski Adwokat (Od 2014)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
Grunwaldzka 517 C/29, 62-064 Poznań
Dzień dobry, słyszałem o tej sytuacji w sieci Biedronka.Moim zdaniem błąd wystąpił po stronie biedronki i z tego powodu nie może Pani ponosić żadnych konsekwencji prawnych. Pozdrawiam, adwokat Kamil Wasilewski
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Co do zasady nie ma Pani takie same prawa jak konsument
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.