Pytanie z dnia 29 kwietnia 2020

Witam.... Jestem pracownikiem biedronki...dnia 26kwietnia skorzystałam z promocji w której wkradł się błąd i po zakupieniu 20 artykowow spożywczych dostałam 3 najdroższe produkty za darmo.... Czy firma może zastosować wobec mnie jakieś kroki prawne?

Dzień dobry, słyszałem o tej sytuacji w sieci Biedronka.Moim zdaniem błąd wystąpił po stronie biedronki i z tego powodu nie może Pani ponosić żadnych konsekwencji prawnych. Pozdrawiam, adwokat Kamil Wasilewski

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 maja 2020 12:22 Zmodyfikowano dnia: 1 maja 2020 12:22 Obejrzało: 238 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Co do zasady nie ma Pani takie same prawa jak konsument

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 maja 2020 19:45 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2020 19:45 Obejrzało: 232 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.