Pytanie z dnia 29 kwietnia 2020

Witam.... Jestem pracownikiem biedronki...dnia 26kwietnia skorzystałam z promocji w której wkradł się błąd i po zakupieniu 20 artykowow spożywczych dostałam 3 najdroższe produkty za darmo.... Czy firma może zastosować wobec mnie jakieś kroki prawne?

Dzień dobry, słyszałem o tej sytuacji w sieci Biedronka.Moim zdaniem błąd wystąpił po stronie biedronki i z tego powodu nie może Pani ponosić żadnych konsekwencji prawnych. Pozdrawiam, adwokat Kamil Wasilewski

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 maja 2020 12:22 Zmodyfikowano dnia: 1 maja 2020 12:22 Obejrzało: 264 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Co do zasady nie ma Pani takie same prawa jak konsument

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 maja 2020 19:45 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2020 19:45 Obejrzało: 258 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem