Pytanie z dnia 15 lutego 2018
Witam
Jestem Prezesem Fundacji z działalnością gospodarcza. W Kwietniu wyjeżdzam na 6 miesięcy za granice i pod adresem siedziby Fundacji nie będzie nikogo kto mógłby odbierać listy, zawiadomienia, w skrócie pełną korfespondencję. Czy mam obowiązek zmian w KRS ? (wskazane miejsce , które chce przeznaczyć na adres korespondencyjny nie jest oddziałem i nie chce tworzyć oddziału).
Czy wystarczy pismo informacyjne do odpowiednich urzędów o adresie do korespondencji ?
Dziękuję i pozdrawiam
Mateusz Uldynowicz Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Mateusz Uldynowicz
Niemcewicza 26/407, 71-520 Szczecin
Sam list do właściwych urzędów może nie załatwić tematu, gdyż co do zasady doręczeń dokonuje się na adres siedziby wskazany w KRS. Inaczej mówiąc, inny adres siedziby niż adres do korespondencji może nieźle zamieszać.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.