Pytanie z dnia 31 marca 2018
witam jestem sprzedawca dostałem pismo od miejskiego rzecznika konsumentów i niezadowolonego klienta
sprzedałem maszynkę do strzyżenia psów towar outletowy z Anglii nowy po 3 msc klient zgłosił nie było nasadek ( te modele nie posiadają ) 2 problem brak polskiej instrukcji ( była załączona wydrukowana prze zemnie ) 3 problem ze ostrze sie grzeje
okazało się ze klient nie nasmarował załączonym olejem ostrza co skutkowało przytarciem jak przesłał mi maszynkę do reklamacji olej ogóle nie był rozpieczętowany. Oczywiscie reklamacji nie uznałem i towar odesłałłem
prosze o pomoc co mam zrobic pierwszy raz mam do czynienia z czyms takim:) pozdrawiam
Julia Rybczyńska Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Prawna BeRIGHT
Leczkowa 25/4, 80-432 Gdańsk
Dzień dobry, dobrze byłoby odpisać Rzecznikowi i opisać całą sytuację.Czy klient wiedział, że powinien nasmarować olejem? Bez wglądu w dokumenty trudno ocenić dokładnie sytuację. Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.