Pytanie z dnia 21 września 2018

Witam jestem właścicielem zakładu cukierniczego swoje wyroby rozwożę do sieci sklepów w których zakupiłam na swoje potrzeby lady chłodnicze.Obecnie mój towar nie jest wystawiany w moich ladach tylko wędruje do chłodni i zwracany po kilku dniach jako zwrot,a jest wystawiany towar innej cukierni. Moje pytanie jest następujące :czy mogę domagać się zwrotu zakupu lady ,jeżeli tak to w jaki sposób ?

Dzień dobry, a jaką umowę zawarła Pani z tamą siecią sklepów ? Przecież musieliście wcześniej uzgodnić zasady ustawienia lad i wystawiania towarów ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 września 2018 09:03 Zmodyfikowano dnia: 24 września 2018 09:03 Obejrzało: 301 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Konieczne jest zapoznanie się z umową, którą Pani zawarła z siecią sklepów. Z poważaniem r.pr. Anna Godlewska-Chorąziak kancelaria@agodlewskachoraziak.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 września 2018 16:02 Zmodyfikowano dnia: 24 września 2018 16:02 Obejrzało: 296 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.