Pytanie z dnia 21 września 2018
Witam jestem właścicielem zakładu cukierniczego swoje wyroby rozwożę do sieci sklepów w których zakupiłam na swoje potrzeby lady chłodnicze.Obecnie mój towar nie jest wystawiany w moich ladach tylko wędruje do chłodni i zwracany po kilku dniach jako zwrot,a jest wystawiany towar innej cukierni. Moje pytanie jest następujące :czy mogę domagać się zwrotu zakupu lady ,jeżeli tak to w jaki sposób ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jaką umowę zawarła Pani z tamą siecią sklepów ? Przecież musieliście wcześniej uzgodnić zasady ustawienia lad i wystawiania towarów ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Anna Godlewska-Chorąziak Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Anna Godlewska-Chorąziak
Turoszowska 8/37, 91-025 Łódź
Dzień dobry. Konieczne jest zapoznanie się z umową, którą Pani zawarła z siecią sklepów. Z poważaniem r.pr. Anna Godlewska-Chorąziak kancelaria@agodlewskachoraziak.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.