Pytanie z dnia 13 czerwca 2017
Witam!
Jestem właścicielką domków nad morzem.
W kwietniu klient dokonał wpłaty zadatku w wysokości około 25%wartości pobytu, rezerwując w ten sposób domek.
6 dni przed przyjazdem poinformował mnie, że nie może przyjechać i prosi o zwrot zaliczki. Tłumaczy się, że on wysłał zaliczkę a nie zadatek.
Na każdej z moich stron w portalach, których się reklamuję umieściłam informację.
Wstępną rezerwację potwierdzamy przez dokonanie wpłaty zadatku-nie zwracamy w razie rezygnacji- w wys.30 proc.wartości pobytu.
Dane do wpłaty podajemy zainteresowanym.W tytule prosimy podać dane osobowe,termin pobytu i liczbę osób,tel.do kontaktu.
Proszę o informacje, czy mogę nie oddać temu Panu pieniędzy?
Pozdrawiam i dziękuję
Małgorzata
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy, jak dokładnie przebiegała Państwa korespondencja. To, że na portalach podaje Pani, iż pobiera zadatek, nie stanowiło przeszkody, aby w bezpośrednim kontakcie z klientem ustalić zaliczkę, a więc decydujące znaczenie będzie mieć Państwa korespondencja. Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl e-mail: ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.