Pytanie z dnia 19 kwietnia 2018
Witam. Jeżeli zakupiłam fotelik samochodowy lecz po jednym przejeździe z dzieckiem jestem nie zadowolona to czy moge zwrócić fotelik i zadać zwrotu pieniędzy? Dodam, że w sklepie byla informacja, że fotelików po zakupie nie przyjmują. Pozdrawiam.
Jolanta Otworowska Adwokat (Od 2009)
Adwokat Otworowska Jolanta. Kancelaria adwokacka
Dworcowa 1, 41-500 Chorzów
Dzień dobry, Przysługuje Pani odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Podziękowałeś prawnikowi
Magdalena Kosińska-Petecka Adwokat (Od 2008)
Kancelaria Adwokacka Magdalena Kosińska-Petecka
kolegialna 8, 09-400 Płock
Dzień dobry Jeżeli foteli został zakupiony w sklepie stacjonarnym to nie można go zwrócić chyba ze ma jakąś wadę to można skorzystać z rękojmi lub gwarancji.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.