Pytanie z dnia 19 kwietnia 2018

Witam. Jeżeli zakupiłam fotelik samochodowy lecz po jednym przejeździe z dzieckiem jestem nie zadowolona to czy moge zwrócić fotelik i zadać zwrotu pieniędzy? Dodam, że w sklepie byla informacja, że fotelików po zakupie nie przyjmują. Pozdrawiam.

Dzień dobry, Przysługuje Pani odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2018 11:13 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 11:13 Obejrzało: 219 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Jeżeli foteli został zakupiony w sklepie stacjonarnym to nie można go zwrócić chyba ze ma jakąś wadę to można skorzystać z rękojmi lub gwarancji.

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 kwietnia 2018 12:46 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 12:46 Obejrzało: 219 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.