Pytanie z dnia 07 lipca 2021

Witam. Kilka dni temu zakupiłam na stronie internetowej towar w cenie obniżonej. Wózek o wartości 2500zl był w cenie 800zł. Towar zamówiony na stronie empik.com, jednak sprzedawcą był sklep smykolandia. Dostałam wiadomość od empiku o przyjęciu mojego zamówienia, a kilka minut później o rozpoczęciu realizacji. Jakieś dwie godziny później otrzymałam maila o anulowaniu mojego zamówienia przez sklep smykolandia. Sprawdziłam regulaminy obu sklepów. W regulaminie sklepu smykolandia jest informacja, że złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży. W regulaminie empiku jest informacja o tym, że informacja o realizacji jest potwierdzeniem zawarcia umowy. Pisałam maila z prośbą o realizację zamówienia, empik przekazał sprawę do smykolandi. Od smykolandii niestety żadnego odzewu nie miałam. W dniu dzisiejszym zadzwoniłam do smykoladii, a Pan w sklepie powiedział, że wózka nie sprzedadzą bo cena była jednak błędna. Proszę o pomoc. Wiem, że w świetle prawa mam prawo zakupić wózek w tej cenie, jednak co zrobić skoro spotkałam się z takim odzewem że strony sprzedającego?

Dzień dobry może Pan skierować wezwanie do wykonania umowy, a następnie żądać wydania towaru za pośrednictwem sądu. Ewentualnie zgłosić sprawę do Urzędu zajmującego się ochroną konsumentów. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 lipca 2021 12:36 Zmodyfikowano dnia: 7 lipca 2021 12:36 Obejrzało: 203 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.