Pytanie z dnia 07 lipca 2021
Witam. Kilka dni temu zakupiłam na stronie internetowej towar w cenie obniżonej. Wózek o wartości 2500zl był w cenie 800zł. Towar zamówiony na stronie empik.com, jednak sprzedawcą był sklep smykolandia. Dostałam wiadomość od empiku o przyjęciu mojego zamówienia, a kilka minut później o rozpoczęciu realizacji. Jakieś dwie godziny później otrzymałam maila o anulowaniu mojego zamówienia przez sklep smykolandia. Sprawdziłam regulaminy obu sklepów. W regulaminie sklepu smykolandia jest informacja, że złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży. W regulaminie empiku jest informacja o tym, że informacja o realizacji jest potwierdzeniem zawarcia umowy. Pisałam maila z prośbą o realizację zamówienia, empik przekazał sprawę do smykolandi. Od smykolandii niestety żadnego odzewu nie miałam. W dniu dzisiejszym zadzwoniłam do smykoladii, a Pan w sklepie powiedział, że wózka nie sprzedadzą bo cena była jednak błędna. Proszę o pomoc. Wiem, że w świetle prawa mam prawo zakupić wózek w tej cenie, jednak co zrobić skoro spotkałam się z takim odzewem że strony sprzedającego?
Dzień dobry może Pan skierować wezwanie do wykonania umowy, a następnie żądać wydania towaru za pośrednictwem sądu. Ewentualnie zgłosić sprawę do Urzędu zajmującego się ochroną konsumentów. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.