Pytanie z dnia 05 marca 2018

Witam,
Klient który ma firmę budowlaną kupił żeliwny ruszt na aukcji jako osoba prywatna.
Następnie po 2 miesiącach zgłosił się z żądaniem wymiany z powodu połamania rusztu.
Przedstawił zdjęcie innego rusztu niż kupiony na aukcji.
Po wymianie maili gdzie wskazałem że nie jest to rusz który sprzedaje wysłał inny rusz który wygląda podobnie do oferowanego ale nadal nie ma pewności że jest to produkt który u mnie zakupił.

Powołuje się na wady fabryczne rusztu twierdząc że jako sprzedawca jestem odpowiedzialny art 556 kc. oraz że nie zaszła sytuacja z art 557 kc (nie został poinformowany o istniejących wadach) i nie zaszła sytuacja z art 558 (wyłączenie mojej odpowiedzialności.).

zgodnie z art 560 par1. odstępuje od umowy żądając zwrotu środków za ruszt który sam uszkodził.

Proszę o informację jak mogę się odwołać od tego pisma.


Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.