Pytanie z dnia 18 stycznia 2023

Witam, klient kupił ode mnie hulajnogę elektryczną za 1640zł, po 6msc zgłosił problem z baterią, baterię odesłał, przeciągała się naprawa tej baterii w związku z tym w remach rekompensaty przelałem mu 200zł, Bateria do niego dotarła i po pewnym czasie zgłosił że hulajnoga i tak nie działa i chce ją zwrócić. Paczkę wysłał po prawie 2 miesiącach od zgłoszenia. Hulajnoga jest porysowana, oddałem mu 1200zł, pomniejszając o 200zł które dostał wcześniej oraz 200zł za te porysowania, klient domaga się 1600, czy ma racje?

W przypadku odstąpienia od umowy klient może domagać się zwrotu całości ceny, ale jeżeli towar jest zniszczony ponad tzw. normalne zużycie, to sprzedawca może obniżyć zwracaną kwotę o wartość wad. W opisanej sytuacji, jeżeli porysowana hulajnoga rynkowo jest warta 200 zł mniej (np. tyle kosztuje jej odmalowanie), to zatrzymanie części ceny jest prawidłowe.

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 stycznia 2023 08:22 Zmodyfikowano dnia: 23 stycznia 2023 08:22 Obejrzało: 119 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.