Pytanie z dnia 08 kwietnia 2020
Witam. Klient u którego wykonywaliśmy pracę remontowe nie wypłacił nam reszty pieniędzy bo chciał przesunąć termin. Zgodziliśmy się. Wtedy był zadowolony z pracy i proponował następna. Jednak po kilku dniach zaczął dzwonić i pisać że wiele rzeczy jest źle zrobionych, że powiedział mu tak fachowiec o którego jak pytamy to zmienia temat. W wysyłanych Smsach obraża nas i rzuca fałszywe oskarżenia. Grozi, że wszędzie wystawi negatywne opinie I twierdzi, że jak mu nie zapłacimy za kafle które rzekomo są źle położonej to pójdzie z tym do sądu. Jak to rozwiązać, klient nie zapłacił nam jeszcze kwoty około 3000zl
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, należy wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry jeśli mają Państwo dowód wykonania prac, należy złożyć pozew o zapłatę w sądzie W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Izabela Jaworska-Turla Radca prawny (Od 2015)
Kancelaria Radcy Prawnego Izabela Jaworska-Turla
Grottgera 28, 05-410 Józefów (powiat otwocki)
Dzień dobry, proszę wysłać wezwanie do zapłaty, a jak mimo niego nie dojdzie do zapłaty to pozew do sądu o zapłatę. W razie chęci skorzystania z dalszej pomocy zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, Izabela Jaworska-Turla radca prawny. e-mail: kancelaria@jaworska-turla.pl, tel: 501 243 454
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.