Pytanie z dnia 10 sierpnia 2018

Witam,

Klient zakupił na allegro kabel do telefonu za 35 zł i wybrał wysyłkę za 8,60. Okazuje się, że kabel nie działa. Klient bez kontaktu ze sprzedawcą odsyła towar kurierem i domaga się zwrotu całej poniesionej kwoty włącznie z kurierem tzn 54 zł, powołując się na art 556 paragraf 1 KC

moje pytania:

1) Czy jestem zobligowany do zwrotu kosztu za transport do mnie, jeżeli klient się w tej sprawie nie skontaktował i nie dał mi szansy zorganizowania takiego transportu zwrotnego ?

2) Czy klient ma prawo domagać się tylko i wyłacznie zwrotu środków ?

Dziękuję i pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.