Pytanie z dnia 10 sierpnia 2018
Witam,
Klient zakupił na allegro kabel do telefonu za 35 zł i wybrał wysyłkę za 8,60. Okazuje się, że kabel nie działa. Klient bez kontaktu ze sprzedawcą odsyła towar kurierem i domaga się zwrotu całej poniesionej kwoty włącznie z kurierem tzn 54 zł, powołując się na art 556 paragraf 1 KC
moje pytania:
1) Czy jestem zobligowany do zwrotu kosztu za transport do mnie, jeżeli klient się w tej sprawie nie skontaktował i nie dał mi szansy zorganizowania takiego transportu zwrotnego ?
2) Czy klient ma prawo domagać się tylko i wyłacznie zwrotu środków ?
Dziękuję i pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.