Pytanie z dnia 10 maja 2018

Witam. Kupiłam kotka rasy Maine Coon z Hodowli ............. Najpierw wpłaciłam zaliczkę 500zł w ramach rezerwacji kotki. Następnie gdy już kotek był gotowy do sprzedaży pojechałam i wpłaciłam resztę pieniążków w wysokości 1500zł. Cały koszt kota wynosił 2000zł. Cena miała obejmować: książeczke zdrowia ze szczepieniami, czip i rodowód. Podpisaliśmy umowę kupna. Umowa zawiera taki punkt: "Rodowód kotki zostanie wysłany kupującemu za pomocą poczty niezwłocznie po otrzymaniu z FPL". Minęły już 2 miesiące, a rodowód do dzisiaj nie został mi dostarczony. Kontaktowaliśmy się z Panią z Hodowli i Pani poinformowała nas , że wystąpiły komplikacje na 5 pokoleniu kota i rodowód wogóle nie został wydany. Powiedziała, ze pierwszy raz jest w takiej sytuacji i sama nie wie co dalej. Moje pytanie brzmi co mamy teraz zrobić? Zostaliśmy oszukani, zapłaciliśmy za rasowego kota z rodowodem, a rodowodu brak... W umowie jest napisane, ze sporne sprawy między stronami będą rozpatrywane na drodze sądowej. Co możemy zaproponować hodowli w tej sytuacji za nim sprawa trafi do sądu? Dziękuje i pozdrawiam.

Szanowna Pani, może Pani złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i żądać zwrotu całości wpłaconej kwoty, oczywiście z równoczesnym oddaniem kotka. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 maja 2018 14:19 Zmodyfikowano dnia: 11 maja 2018 14:19 Obejrzało: 261 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.