Pytanie z dnia 04 grudnia 2020

Witam, kupiłam online telefon. (Produkty aktualizują 2 razy dziennie) Sprzedawca napisał mi że smartfon jest "popsuty" Podobno wyswietlacz okazał się być nie sprawny. (Na zdjęciach było wszystko ok oraz wada wyświetlacza może nastąpić tylko poprzez uszkodzenia mechaniczne.) Nie dostalam zadnych dowodow odmowy sprzedazy, lecz tylko spławianie. Nie profesjonalne podejście do sprawy, mam podejrzenia że sprzedawca wystawił ten sam tele kilka dni później za dużo wyższą cenę a sugeruje że tamten jest w serwisie? Mogę żądać od niego jakiegoś dokumentu potwierdzającego? Co mam zrobić w takiej sytuacji? Bardzo zalezy mi na telefonie. Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.