Pytanie z dnia 04 grudnia 2020
Witam, kupiłam online telefon. (Produkty aktualizują 2 razy dziennie) Sprzedawca napisał mi że smartfon jest "popsuty" Podobno wyswietlacz okazał się być nie sprawny. (Na zdjęciach było wszystko ok oraz wada wyświetlacza może nastąpić tylko poprzez uszkodzenia mechaniczne.) Nie dostalam zadnych dowodow odmowy sprzedazy, lecz tylko spławianie. Nie profesjonalne podejście do sprawy, mam podejrzenia że sprzedawca wystawił ten sam tele kilka dni później za dużo wyższą cenę a sugeruje że tamten jest w serwisie? Mogę żądać od niego jakiegoś dokumentu potwierdzającego? Co mam zrobić w takiej sytuacji? Bardzo zalezy mi na telefonie. Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.