Pytanie z dnia 09 marca 2017
Witam.
Kupiłam piekarnik, który przy pierwszym uruchomieniu okazał się wadliwy. Pokrętło włączając jest popsute. Sklep nie chce go wymienić a serwis chce 200 zł za naprawę nowego piekarnika.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jakiej pomocy Pani potrzebuje ? Dlaczego sklep odmówił wymiany/naprawy sprzętu ? Czy zgłosiła Pani roszczenia w ramach rękojmi czy gwarancji ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.