Pytanie z dnia 09 marca 2017

Witam.
Kupiłam piekarnik, który przy pierwszym uruchomieniu okazał się wadliwy. Pokrętło włączając jest popsute. Sklep nie chce go wymienić a serwis chce 200 zł za naprawę nowego piekarnika.

Dzień dobry, jakiej pomocy Pani potrzebuje ? Dlaczego sklep odmówił wymiany/naprawy sprzętu ? Czy zgłosiła Pani roszczenia w ramach rękojmi czy gwarancji ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 marca 2017 20:31 Obejrzało: 435 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.