Pytanie z dnia 13 lutego 2017

Witam. Kupiłam pół roku temu filtr do akwarium. Właśnie się popsuł. Jest to rzecz, bez której akwarium nie postoi nawet tygodnia, a wiadomo ile trwają reklamacje ... pozostaje mi nic innego jak kupić drugi filtr, a ten ewentualnie odesłać na reklamację i jak reklamację uznają to będę mieć dwa filtry, tylko pytanie po co mi dwa... Czy mogę zażądać natychmiastowej wymiany sprzętu na nowy albo zwrotu pieniędzy?

Witam, w przypadku reklamacji towaru z tytułu jego niezgodności z umową zalecam lekturę przepisów Kodeksu cywilnego regulujących instytucję rękojmi, w szczególności przepisów art. 560 i 561. Jeśli towar jest objęty gwarancją, to należy zapoznać się z warunkami gwarancji i w przypadku korzystniejszych zapisów, można skorzystać z gwarancji.

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 lutego 2017 10:47 Obejrzało: 272 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.