Pytanie z dnia 13 lutego 2017
Witam. Kupiłam pół roku temu filtr do akwarium. Właśnie się popsuł. Jest to rzecz, bez której akwarium nie postoi nawet tygodnia, a wiadomo ile trwają reklamacje ... pozostaje mi nic innego jak kupić drugi filtr, a ten ewentualnie odesłać na reklamację i jak reklamację uznają to będę mieć dwa filtry, tylko pytanie po co mi dwa... Czy mogę zażądać natychmiastowej wymiany sprzętu na nowy albo zwrotu pieniędzy?
Tomasz Marczak Radca prawny (Od 2013)
Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Marczak
Szkolna 1, lok. 103, 61-832 Poznań
Witam, w przypadku reklamacji towaru z tytułu jego niezgodności z umową zalecam lekturę przepisów Kodeksu cywilnego regulujących instytucję rękojmi, w szczególności przepisów art. 560 i 561. Jeśli towar jest objęty gwarancją, to należy zapoznać się z warunkami gwarancji i w przypadku korzystniejszych zapisów, można skorzystać z gwarancji.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.