Pytanie z dnia 11 sierpnia 2020
Witam. Kupiłam przed epidemią 2 bilety na wydarzenie masowe za 138zł. Przeniesiono je na inny termin, dostałam wiadomość, że bilety są automatycznie ważne na nową datę, ale mogę dostać zwrot w postaci voucheru, co kliknęłam. Wybór jest mały, co chwilę obostrzenia, boję się zakażenia i chcę zwrot gotówki, jednak strona mówi, że już wygenerowała voucher i nie da się z tym nic zrobić. Nie proponowano mi zwrotu gotówki, a voucher jest ważny do marca (nie odpowiada mi nowy termin, druga fala, czerwone strefy itd, zero gwarancji na większy wybór, plus jak są jakieś małe wydarzenia to są za 25 zł i musiałabym kupić 6 biletów,żeby wykorzystać cały voucher- bo okazało się, że do jednego wydarzenia muszę całość wykorzystać, czego nie zrobię). Czy to jest zgodne z prawem? Co zrobić?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.