Pytanie z dnia 24 sierpnia 2018
Witam.
Kupiłam telefon od Pana X, a on od Pani Y, która nabyła go od PLUS w systemie ratalnym. Ze względu na nieopłacanie rat przez Panią Y. PLUS wysyła mi komunikaty, że zablokuje mi IMEI (czyli nie będę mogła używać telefonu). Oczywiście ani ja, ani Pan X nie wiedzieliśmy, że taki proceder istnieje. Pani Y nie reaguje na smsy i listy. Prawdopodobnie od początku działa w złej wierze. Co robić?
1. policja + 284 k.k. przywłaszczenie i sprzedaż przedmiotów należących do plus
2. przegrana walka z PLUS ( w reklamacjach innym poszkodowanym odpowiadają, że należy walczyć z Panią Y, a nie z nimi)
3. złożyć reklamację z tytułu rękojmi ze względu na wadę prawną i zażądać zwrotu środków od Pana X, a on z kolei może tak samo postąpić w stosunku do Pani Y.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
A.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.