Pytanie z dnia 18 października 2017

Witam, kupiłam w prezencje na urodziny voucher na lot parolotnia. Wielokrotnie próbowałam umówić się z Panem na lot, lecz nie udałało się Pan albo nie miał czas albo pogoda była zła. Dzisiaj przez telefon Pan powiedział ze voucher jest już nie ważny ( mimo ze data na nim pisze październik 2017), Co mam zrobić jeśli do końca października nie uda się go wykorzystać.Czy mam prawo do żądania zwrotu gotowki ?

Dzień dobry, najpierw trzeba ustalić jakie są warunki wykorzystania vouchera, ale co do zasady, powinna Pani jak najszybciej złożyć oficjalne pismo, wzywające do umożliwienia wykorzystania vouchera i opisujące wszystkie sytuacje, gdy Pani odmówiono Pani rezerwacji terminu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 października 2017 08:42 Zmodyfikowano dnia: 21 października 2017 08:42 Obejrzało: 212 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.