Pytanie z dnia 14 lipca 2018
Witam
Kupilem 2018-05-21 rękawiczki motocyklowe na 3 dzień od zakupu chciałem się wybrać na przejażdżkę okazało sie ze maja wade odesłałem na reklamacje trwającej półtora miesiąca. (2018-07-13)Odebralem rękawice, nadal posiadające wady fabryczne.
Sprzedawca wymiguje sie od odpowiedzialności muszę kontaktować się za ich pośrednictwem z importerem.Czy na podstawie Rekojmi to sprzedawca powinien zwrócić mnie pieniądze za towar nie zgodny z umowa czy faktycznie muszę to załatwić z importerem ? Z góry dziękuje za pomoc
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.