Pytanie z dnia 24 maja 2023

Witam. Kupiłem kilka dni temu w restauracji śniadanie na wynos. Trafił mi się w nim ostry kawałek puszki (ok 1,5cm). Na szczęście nic mi się nie stało, bo w porę go zauważyłem. Jednak mogło się coś stać. Jakiej rekompensaty mogę oczekiwać od restauracji w takiej sytuacji?

Dzień dobry, a zgłaszał to Pan już w restauracji? Co oni na to? Nie ma przepisu, który by określał wysokość rekompensaty w takiej sytuacji. Najczęściej jest tak, że klient dostanie przeprosiny i nowy posiłek. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 maja 2023 11:30 Zmodyfikowano dnia: 26 maja 2023 11:30 Obejrzało: 119 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

żadnej niesety

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 maja 2023 13:01 Zmodyfikowano dnia: 26 maja 2023 13:01 Obejrzało: 119 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.