Pytanie z dnia 24 maja 2023
Witam. Kupiłem kilka dni temu w restauracji śniadanie na wynos. Trafił mi się w nim ostry kawałek puszki (ok 1,5cm). Na szczęście nic mi się nie stało, bo w porę go zauważyłem. Jednak mogło się coś stać. Jakiej rekompensaty mogę oczekiwać od restauracji w takiej sytuacji?
Dzień dobry, a zgłaszał to Pan już w restauracji? Co oni na to? Nie ma przepisu, który by określał wysokość rekompensaty w takiej sytuacji. Najczęściej jest tak, że klient dostanie przeprosiny i nowy posiłek. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
żadnej niesety
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.